pátek 27. listopadu 2015

Těhotenský deníček č.1....

Ve věku přibližně 9+2 :o)
Kecám. Deníček si psát nebudu a ani nechci, u čtvrtého dítěte snad ani nemá cenu s něčím takovým začínat :oD Ale je pravda, že můj současný život je hodě zasažený a ovlivněný tím, že čekáme. Navíc počtvrté všechno probírat s příbuznýma a kamarádkama je skoro jako déja vu, a kde jinde bych se teda měla vykecávat, než tady, že jo ;o)

Za prvé, je mi špatně. Za druhé, je mi špatně.. Za třetí začíná obvyklý kolotoč doktorů a vyšetření a sezení v čekárnách...
Ale hlavně ten pitomý žaludek na vodě a ta příšerně příšerná přecitlivělost na pachy. Sice je mi (musím zaklepat) mnohem mnohem míň špatně, než v předchozích třech požehnaných stavech, ale pořád stačí trochu prudší pohyb na to, abych si připadala jako absolvent jízdy na horské dráze. A to má za následek hlavně to, že zase nemůžu cvičit ani běhat :o( Doktor mi sice běhání povolil, za podmínky, že vynechám tvrdé povrchy, ale k čemu to, když bych po pár krocích nejspíš musela potupně vrhnout do křoví :o/ (Pokud jde o cvičení, radši jsem se doktorovi nezmiňovala o tom, co cvičím, prostě to beru tak, že můžu ☺)
A samozřejmě s podrážděným žaludkem souvisí i to, že nemůžu jíst spoustu věcí, jako například zeleninu, většinu ovoce, vajíčka, tvaroh...... no co mám povídat, nejvíc jím suché housky, což je prdlačku výživa i pro netěhotné, a energii na sport z nich asi taky nedostanu.. k tomu se nalívám ochuceným birellem, takže utěšeně tloustnu :o/
Kromě toho jsem od dětí chytila kašlavou nemoc, což mi taky zrovna nepřidává :oP
Takže pokud máte někdo nějakou radu na nevolnosti, kterou jsem ještě nevyzkoušela, tak sem s nimi :oD A pokud jde o tipy na fyzickou aktivitu v těhotenství, taky beru všema deseti ;o)

No a abych se při tom nepohyblivém trávení dní moc nenudila, uháčkovala jsem zase další tunu čepic. Většina jich je k Vánocům sourozencům a jejich dětem, a pár dalších jsem dala na fler, že se třebas prodají.. ale asi neprodají, je tam moc velká konkurence :oP



Tohle je tučňák.. není moc k poznání :oD




Takže jak vidíte, neděje se nic, co by stálo za psaní :o) Ale žádné strachy, nastává doba pečení cukroví, a to bude záplava fotek ;o)
Užívejte předvánoční čas, přeju šťastnou ruku při výběru dárků, a mějte se krááásně :o)

2 komentáře:

  1. No tak to je úplně mega skvělá zpráva!!!! :) Mám za tebe ohromnou radost, i když je mi jasný, co si teď prožíváš, já měla to samé s Eliškou a to bylo strašný. Žádné ranní nevolnosti, ale nonstop nevolnosti. Radu žádnou nemám, já byla ráda, že v sobě udržím proteinový nápoj, nic jiného do mne nešlo :D první trimestr byl prostě strašný, druhý se dal a třetí opět strašný :D
    Páni, tak ať krásně rostete a určitě piš těhotenský deníček, i když ti to u čtvrtého dítka přijde nuda :D Já to budu číst :) Jsi skvělá, že dáš i čtvrté miminko :)) Držím palce, ať je to co nejméně utrpení během následujících ještě 30 týdnů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju velmi velice :o))) přináší to už teď spoustu starostí, ale určitě bude i sranda ;o) naštěstí ty nevonosti jsou sice víceméně celodenní a celonoční, ale mnohem slabší, než u těch předchozích (snad se to už nezhorší), většinou můžu normálně fungovat, jen na ten větší pohyb si netroufnu :o)

      Vymazat