pondělí 7. prosince 2015

Cukroví 2


Slíbila jsem další nálož cukroví, a tady to je :o) Tentokrát je to barevně málo nápadité, v podstatě samá hnědá, ale hlavně, že se to dá všechno sníst :o))) Je to jen pár obrázků, není čas na psaní, další pečení čeká!




Plněné ořechy a tmavé pracky. Pracky jsou moje oblíbené a kromě mě je skoro nikdo nejí, paráda ;o)
Kokosové strojkové, ty sice moc nemusím, ostatní je ale rádi.. a holčičkám se strašně líbil ten pečící papír upatlaný od čokolády - vyluxovaly ho dokonale :oD
Ořechové strojkové. Čokoláda mě poslední roky nějak zlobí, takže nevypadají zrovna úhledně..

Oříškové roládky, vypadají nevábně, ale jsou děsně jedlé a dobré, začala jsem je dělat teprve loni podle receptu z nějakého časopisu a letos už rovnou dvojitou dávku :o)




Žádné komentáře:

Okomentovat