pátek 23. prosince 2016

Veselé Vánoční hody!

Zpívejte, dítky, kóóléédy!

Milí čtenáři, hluboce a upřímě se stydím, že jsem na psaní kašlala ještě déle, než kdy dřív 😔 Nějak jsem letos z těch Vánoc rozhozená a nestíhám.. zatímco jindy mám v půlce prosince napečeno a jen si tak došmrdlávám, tentokrát jsem dopekla cukroví předevčírem, a co hůř, vůbec jsem si ty výtvory nefotila. Alespoň jsem narychlo vyblejskla včerejší vánočky, aby byl vánoční obrázek (ještě byly čtyři malé ze zkaženého těsta, ale to je tajemství, nemusíte vědět, že se mi povedlo spařit si kvásek, že jo...)
A jak to jinak u mě vypadá? Nóó. nic moc, abych se přiznala 😎 Místo cvičení se cpu, a můžu jen děkovat přírodě za svůj metabolismus, protože ani přes to netloustnu víc, než už jsem.
Většinu času trávím tím, že chovám mimino, vůbec se jí nechce spolupracovat a nechat mě dělat něco jiného, a já se zas až tak moc nebráním, protože je děsně slaďounká a užívám si, že se s ní můžu ňuchlat 😘 Nicméně práci to dost ztěžuje a prodlužuje, takže mi všechno trvá děsně dlouho.
Nejstarší dcera začala chodit do hudebky na piáno, tím zabijeme každý týden nejmíň půl dne plus nějakou dobu doma, když musm sedět vedle ní u piána a žďuchat jí do rukou, aby je měla správně a rovnat záda, a u toho nostalgicky vzpomínám, jak takhle žďuchala pančelka a maminka do mě, když jsem v potu tváře ťukala jedním prstem písničky :oD
A pak samozřejmě obvyklá podzimní sestava nachlazení, rým a kašlů (zrovna teď mi tu jedna malá tuberačka dělá zvukovou kulisu), konečně jsem i i otestovala jaké to je, když jsou nemocné čtyři děti naráz :o)
No a nebyla bych to já, kdybych nezabíjela čas taky s háčkem nebo jehlicemi v rukou, že jo :o) Háčkem jsem zplácala pro druhorozenou k narozkám Noddyho. Teda podobný si moc není, ale má přibližně správné barvy a rolničku na čepici, takže ho hned poznala ;o)
Jehlicemi jsem vyráběla nákrčníky k Vánocům pro tchýni a švagrovou, víc jsem bohužel nestihla. Zkusila jsem i čepici, ale nějak se mi ten vzorek nedařilo zúžit tak, aby to nevypadalo blbě. Ovšem vzor je to naprosto bombový, dělá se na kruhových jehlicích ze dvou barev a vytváří svislé proužky - z každé strany převládá jiná barva. Našla jsem ho na stránkách pro šikulky a okamžitě jsem si ho zamilovala. Napoprvé jsem ho ovšem špatně odkoukala a místo pruhů jsem měla jednu stranu fialovou a jednu bílou - taky hezké, někdy tak něco upletu :o)



Aby byla trochu víc vánoční atmosféra, vyrobila jsem holčičkám do pokojíku stromek na skříň, aby si mohly zdobit už s předstihem, kupodivu je to fakt docela i baví, občas si tam ty 'ozdoby' zpřeházejí.
Jsou to jen zelené úklidové utěrky ze supermarketu - takovéty jakoby filcové, nažehlené na tvrdý vlizelín - ale špatně to na něm drží, asi by stejně dobře fungovalo nalepit na balicí papír a vyšlo by to levněji. Ozdoby jsou z tvrdého barevného papíru a zespodu mají kousíček samolepícího suchého zipu, takže se jen připlácnou a drží :o)

Tak to byla taková změť myšlenek, co mě při psaní napadaly, ale původně jsem už touhle dobou chtěla vyrábět nepečené sněhuláky, na blog jsem měla v plánu napsat jenom rychlé vánoční přání :oD
Tak tedy, broučkové moji: Krásné, veselé, pokojné a láskyplné Vánoce Vám všem, žádný břichabol a zubůbol z cukrátek, hezké chvíle s rodinou, kamarády i domácími mazlíčky, parádního Silvouše a ten nejlepší Nový a nový rok, jaký může být! 💖

Žádné komentáře:

Okomentovat