středa 28. června 2017

Po dlouhé době...

Raw dort, který s článkem nijak nesouvisí, ale byl děsně dobrý.. a vánočního tácku si nevšímejte, prostě jiný takhle velký nemám :oD

No teda tady to vypadá! Všude prach, dokonce i pavučiny!! By někdo zasloužil přes ruce za to, jak to tu vede 😠 Měla bych hezky odprosit, a slíbit, že odteď budu hezky psát zajímavosti ze života a
dávat veselé barevné fotky... ale víte co, sliby chyby 😏 Kdo ví, kdy se sem zas dostanu, zvlášť teď, když se blíží prázdniny, s nimi různě dlouhé doby nepřítomnosti a mezičasy vyplněné praním a žehlením, no znáte to.
A jak teď aktuálně vypadám? Přátelé, jako bečka! Jako dá se tomu dost těžko uvěřit, ale rok od porodu posledního miminka broučínka zlatíčka roztomilého jsem se ještě neoprostila od toho děsuplného špeku na břiše 😢 Čím to je, se ptáte? Jím přesně tak, jak se nemá - nepravidelně, někdy moc, někdy málo a moc často nezdravě - špatně spím a pak mám hlad a chutě na nevhodné věci. Pokud jde o pohybové aktivity, připadá mi to skoro jako prokletí.. vždycky začnu a po pár dnech buď chytím bacila, co holky přinesly ze školky, nebo si něco udělám - záda, kolena, rameno, loket a tak podobně..
Teď se snad už blýská na lepší časy, před poslední chycenou bakterií jsem stihla cvičit dva týdny v kuse 🙌 a bylo to teda fakt náročné, to Vám řeknu. To, co jsem si dřív pouštěla jako takové oddychovější cvíčo, u toho jsem teď doslova chcípala (omlouvám se za nehezký výraz). Jeden jediný klik je nepřekonatelný problém, dřepů zvládnu pramálo, všechno dělám tak nějak hrozně pomalu... Jediné, co mi trochu jde, je high knees - ten rosol, co mám v nohách si nějakým zázrakem vzpomněl, jak se to dělá 😀 Až přestanu kašlat, zase si to zkusím.
Taky se mi povedlo vykutat v sobě trochu pevnější vůli a daří se mi nesníst všechen cukr, který kolem sebe vidím, čímž téměř naráz zmizela necelá dvě kila (hurá, snad se nevrátí). A k narozkám jsem dostala nečekaného pomocníka - tři příchutě snídaňových směsí Iswari. Ne, že bych o nich předtím hodně neslyšela nebo nečetla, ale nikdy jsem je nezkoušela - považovala jsem to za nějakou normální směs zrní, nic za co bych vyhazovala peníze.. Ale teda musím říct, že mě naprosto dostaly! Jednak jsou naprosto nehorázně dobré, ale hlavně jsem čuměla, že na pohled malá porce mi trvá celou věčnost sníst, prostě mi to nejde nějak hodit do sebe a jít, a pak mám pocit, jako by mi snad v břiše průběžně celé dopoledne dorůstala. Prostě několik hodin nemám hlad ani mě nehoní mlsná (moc). Prostě bomba, okamžitě jsem si objednala hromadu dalších, spočítala jsem si, že to pořád vyjde levněji, než zobání dobrot 😁
A jinak trávím čas hlavně háčkováním 😊 Sice jsem byla vždycky spíš fanda pletení, ale děsně mě z toho bolí loket, háčkování je o něco šetrnější. A protože nemám fotky sebe (ani byste je vidět nechtěli, to mi věřte), tak sem plácnu aspoň fotky nějakých těch háčkovaných blbinek, které jsem poslední dobou vyplodila.
Tak se mějte, a já se zas někdy objevím...

Růžový šátek

Lososový šátek, jiný vzor

Žlutý šátek s třásněmi, zase jiný vzor

Ještě jiný vzorek šátku, strakatý

Kruhová vesta pro dítě

Kruhová vesta, dospělá velikost

1 komentář:

  1. My plánujeme toto léto z velké většiny strávit na chatě a přemýšleli jsme, protože na chatě troubu nemáme, koupit nějakou mini stolní troubu . Nemáte nějaké zkušenosti s troubami? My četli zatím jen recenze a testy :-)

    OdpovědětVymazat