úterý 17. února 2015

První příspěvek...

No jo, píšu poprvé, tak mě lepší název nenapadl, snad se mi příště povede lepší :o) Děti sedí pod stolem a drobí sušenky, takže mám chvilku klid a můžu udělat něco užitečného.. A místo toho si zakládám blog :oD No, sluší se napsat něco o sobě, takže tedy: jmenuju se Petra, bydlím v Praze, mám hrozně úžasného muže a teď zrovínka jsem na rodičovské 'dovolené'. Ráda spím a ráda jen tak ležím a nic nedělám, taky se docela ráda projdu někde po přírodě, nebo po hezkém městě. Nemám ráda nakupování v obchodech a jsem moc ráda, že existují e-shopy, všeobecně nesnáším rychlost - nejezdím sjezdy na lyžích, na běžkách radši spadnu, než abych se rozjela moc rychle, na kole jezdím pomalu a opatrně, v autě při vyšších rychlostech radši zavírám oči a tím pádem nikdy neřídím, řidičák sice mám, ale tvářím se, že ne :o)
Mám tři holky, tři krásné, sladké princezny s velkýma očima, nevinným pohledem a sebedestruktivními sklony.
Jejich práce je tahat hračky po domě, rozbíjet věci, křičet, zakopávat, padat, prát se, hádat se, jíst nejedlé věci a chrochtat jako prasátko Peppa. Moje práce je sbírat hračky, uklízet, spravovat, foukat bebíčka, trhat holčičky od sebe, dávat na zadek, snažit se nacpat do nich zdravé jídlo a večer je po tom všem umýt a vrazit do postelí :o)
Mám ráda domácí věci, ať už jídlo, oblečení nebo různé blbinky. Ráda občas ušiju dětem hračky, ráda jim vyrábím oblečení, i když mi to moc nejde... ale dětem je naštěstí jedno, že mají kalhoty trochu nakřivo, nebo že má králík každé oko jiné ;o) hrozně ráda pletu, ale pletení je dost časově náročné, tak je to spíš sváteční záležitost. A ráda si vyrábím domácí dobrůtky - peču rohlíky a housky, patlám vlastní těstoviny, když je ovoce, tak vařím džemy....
A snažím se zhubnout. Někdy se daří víc, někdy míň, ale do ideálu mám ještě hóóódně daleko. Nedržím diety, nikdy mi to nešlo, nekodážu odhadnout, kolik má co kalorií a jsem moc líná na to, abych si každý kousek jídla vážila a zapisovala. Zato mě baví cvičení, moc mi nejde, jsem na sporty levá, ale líbí se mi cvičit, líbí se mi zapotit se a líbí se mi, když druhý den cítím, jak mám namožené svaly. Kromě toho, dokud cvičím každý den, tak nejsem nemocn.
Víc mě zatím nenapadá, a slibuju (pro případ, že by to někdo četl), že příště se pokusím napsat něco zajímavějšího :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat