pátek 21. srpna 2015

Bodyshred - začátečník dělá třetí týden

Zapomněla jsem si udělat 'before' fotky, ale po třetím týdnu vypadám stejně jako na začátku ;o) Ta pneumatika kolem pasu je zatažené! břicho. Chjo.
První dva týdny byly docela záhul, pro mě teda rozhodně jo. Fáze dvě jsem se proto docela bála, a můžu upřímě říct, že to překonalo moje nejhorší očekávání :oD Rozcvička je fajn a pak čtyři okruhy utrpení, bolesti a potu a na konci chuť zalézt a plakat (ale zatím mě to ještě pořád baví).
Třetí a šestý den - cardio - zůstává stejné jako na začátku, takže si aspoň dvakrát týdně malinko odpočinu. Ovšem na zbylé dni připadá Amplify a Escalate a ty jsou (pro mě) zabijácké.
Amplify je asi tak ze tří čtvrtin na rukách.. možná přeháním, ale mám fakt v rukách místo svalů hadry a každý plank vnímám jako těžkou křivdu :oP a v krátkých mezičasech, kdy ruce téměř odpočívají se intenzivně likvidují svaly na nohách. No chvílema jsem jen valila oči, jakože co se po mě chce, chvílema mi ujížděly i nadávky. U kliků se zkříženýma rukama jsem byla přesvědčená, že to je videomontáž a dělají si ze mě srandu, bohužel se do toho vložil můj muž a několik jich se stoickým klidem udělal, takže to asi montáž není...
Pokud jde o Escalate, tak mi to celé nějak v paměti splývá.. Mám pocit, že to bylo něco jako burpees, plank, burpees, plank, burpees, plank, burpees... a vybavuju si i něco s činkama. Prostě lahůdka pro slabé ruce a ramena :oD Přiznám se, že tentokrát mi nadávky ujížděly i sprosté. Hlavně ve chvílích, kdy na mě byla příliš obtížná i modifikovaná verze cviků (jsem na tom fakt špatně asi...). Nicméně o to větší jsem měla radost, když byl konec :oP
Ale jak říkám, zatím mě to pořád baví :o) Bohužel mám ale problém s prostorem, některé cviky jsou náročnější na místo a zkrátka se s nimi nevejdu, ani kdybych se přetrhla. Náš 'obývák' má necelých 10 m², je v něm nějaký ten nábytek a plynule přechází do kuchyně, takže pokud si dám na podlahu cvičební podložku, má jeden konec pod stolem, výkopy dělám nad konferenčním stolkem a kolem poliček a při jumping jacku už jsem několikrát téměř zrušila lampu. Takže cviky jako obíhání podložky, větší pohyb do jakékoli strany nebo převalování ze zad na břicho a opačně jsou krapítko problém. No ale zas aspoň mám výmluvu, proč si chvílemi oddychnout ;o)
Tak cvičení zdar, sláva Jillian a mějte se! ☺

Žádné komentáře:

Okomentovat