pondělí 7. září 2015

Bodyshred - pátý týden, začátečník se oddělal..


Tak teda u týdnů tři a čtyři jsem měla pocit, že si ze mě někdo (Jill Michaels) dělá srandu. Ale furt to šlo. Týden pět už je opravdu hodně černý humor... Pro mě, pro začátečníka, určitě je hodně takových, kteří nemají problém ;o) Ale mohla jsem to čekat, že jo, už ty názvy znějí zlověstně - Conquer, Triumph, Ignite.

Conquer workout byl hrůza hrůzoucí. Já jakožto slaboch přes ruce a ramena jsem ho obzvlášť ocenila. Hned první cvik push-up kombinovaný s nohama, druhý push-up kombinovaný s dřepem a třetí V-push-up s dřepem na jedné noze. Fujtajbl! Jako cardio pak stance jack a pobíhání v planku, takže už po prvním okruhu jsem byla hotová. Druhý okruh prozměnu skoro pořád na rukách. Ve třetím bych si možná mohla trochu odpočinout, kdybych už ovšem nebyla totálně na hadry a nedělala mi potíže i chůze. Poslední okruh se mi tak nějak rozplynul v mlze, už jsem si jenom přála, aby byl konec (a ten byl samozřejmě na rukách).
Triumph pro mě taky nebyl zrovna triumf :oP Sice to nebyla až taková hrůza, jako conquer, cviky na nohy snáším tak nějak ochotněji. Ovšem, že Jillian si neodpustila aspoň nějaké ty burpees a mountain climbers. A taky zařadila cvik na nohy, který naprosto příšerně nesnáším, což je lounge-lounge-squat (Shaun T tomu říká Iron legs). Jinak hodně činky a tak. Docela by to i ušlo, kdybych nebyla chcíplá z předchozího dne :o)
Ignite je cardio 2 a je o hodně moc náročnější než Fire-up. Zase hromada burpees a cviků v planku (možná né až tak hrozná hromada, ale holt to beru podle svých preferencí a moje ručičky-špejličky prostě nezvládají). Do toho přídavek různých tuck-jumps a jim podobných.. No s láskou jsem vzpomínala na obyč jumping jacks, butt kicks a podobné odpočinkovky.

No a teď ještě o tom, jak se začátečník oddělal :o) Ani nevím, proč píšu smajlíka, když to docela bolí :oD
Nevím čím to je, ale s workouty od Jillian Michaels jsem vždycky měla problémy s klouby. Překvapuje mě to, protože u ostatních cvičitelů jsem v tomhle směru celkem v pohodě, přitom ty cviky jsou v základu víceméně stejné.. Asi záleží na kombinacích, či co. Trochu se mi po pár týdnech přechodně ozvala kolena, přeci jen hodně výpadů a dřepů, nějaké ty skoky... No ale hlavně mě začátkem pátého týdne píchlo v pravém rameni při jednom burpee, krapet jsem tedy zpomalila a další den to nepřeháněla a vypadalo to, že z toho nic nebude. Ovšem v neděli mě při naprosto nevinném a nevýrazném pohybu při mytí nádobí bodlo v rameni mnohem víc než předtím, za nějakou dobu při dalším nevinném pohybu znovu, a pak zase a zase.... a teď už to bolí pořád a při některých nevinných pohybech ještě víc (vždycky to je při rotaci v kloubu, ale fakt stačí malinký pohyb). Takže mám co? Smůlu a utrum se cvičením nejmíň na týden :o/
Za možného pachatele současného stavu jsem vystopovala cvik z Amplify s půvabným názvem 'crow push-up into flip dog', při kterém se člověk v podstatě přetočí na zatíženém rameni, a to pro moje slabé svaly a křupací klouby není to nejlepší a už když jsem ho cvičila, připadala jsem mi nedobře.

No, tak takhle jsem teď dopadla, no... A co, stávají se horší věci, aspoň mám výmluvu, proč se týden poflákat ;o)

Tak cvičte opatrně, cvičte s radostí, a kdyby vám vybyla chvililička času navíc, tak mi malinko podržte palce, ať se to spraví samo a nemusím k ortotorpédovi :o)))

Žádné komentáře:

Okomentovat