středa 1. července 2015

A co cvičit teď..?


Popravdě po Shaunovi mám chuť se nejmíň čtrnáct dní úplně totálně flákat, ale znám se, jak bych i jen na týden úplně přestala, tak bych se pak hodně těžko vykopávala, abych znovu začala.
Teď jsem pár dní pauzu dala a místo cvičení jsem dělala takové věci jako uklízení garáže, česání třešní (to jsem si náhodou pořádně zvýšila tepovku, páč se bojím výšek :oD), velké žehlení a tak..
Dneska se vyrážíme rekreovat k manželovým rodičům, takže se o cvičební nasazení dost bojím, mám tendenci se tam flákat a jíst :oD Nicméně zítra mě nejspíš švagrová vytáhne na fitbox (ať už je to co chce) a kromě toho si s sebou vezu švihadlo, asi si ho po nocích, aby mě nikdo neviděl, budu brát na zahradu. Taky jsem si před časem v lidlu koupila cosi, co se jmenuje 'závěsný posilovací systém', takže v podstatě hodně laciná napodobenina vzdáleně připomínající TRX, tak si ho skřípnu do dveří a trochu si protáhnu záda a ruce...
No a s nějakým pořádnějším cvičením zase začnu po dovče.. Aspoň doufám, že začnu.... Ale jo, začnu, musím, jednou přece zhubnout musím :oD

Žádné komentáře:

Okomentovat