pondělí 20. července 2015

Týden před zrcadlem



Nebojte, nehodlám strávit týden prohlížením vlastní krásy. Jednak není moc na co koukat, jednak by to byla nuda, i kdybych byla Miss Sluneční soustavy.
Konečně se mi snad povede, na co se chystám už nejmíň měsíc, a to zlepšit si techniku cvičení. V každém videu člověk pořád slyší 'perfect form', ale mě osobně to jejich tempo svádí k tomu, abych se s nimi snažila držet krok a forma jde pak do kelu. Takže tenhle týden (a nejspíš i několik dalších) hodlám cvičit velmi pomalu, velmi pečlivě a kontrolovat v zrcadle, jestli mám ten správný tvar :o)
A abych měla větší motivaci to dodržet, podělím se s Vámi o svůj cvičební plán :o) Protože mě poslední dobou zlobí záda a každou chvíli mě někde píchne, zabolí nebo zatuhne (a protože má být vedro jak v peci), tak začnu zlehka. Doba cvičení není předem daná, stejně jako pořadí cviků.

1. DEN 

 30 vteřin jumping jacks 
30 vteřin high knees
30 vteřin butt kicks
krátké protažení podle libosti
 
10x push up
30x squats
(30 vteřin jumping jacks)
30 vteřin výdrž plank
30 vteřin low plank
10x lounge dozadu levá, 10x pravá

30x kettlebell swing

delší protažení podle libosti 

2.DEN

30 vteřin jumping jacks 
30 vteřin high knees
30 vteřin butt kicks
krátké protažení podle libosti

10x push up
10x triceps dip 
30x squat
(30 vteřin jumping jacks)
30 vteřin high plank
30 vteřin low plank
10x lounge dopředu pravá, 10x levá

30x kettlebell swing

protažení

3.DEN

30 vteřin jumping jacks 
30 vteřin high knees
30 vteřin butt kicks
krátké protažení podle libosti

10x push up
10x triceps dip
30 squat
 (30 vteřin jumping jacks)
30 vteřin high plank
30 vteřin low plank
15 vteřin lounge pulse pravá, 15 vteřin levá

30x kettlebell swing

protažení

Není to nic světoborného, je mi jasné, že většina z vás by na to potřebovala asi tak deset minut, nicméně předpokládám, že u mě to bude nejmíň půl hodiny :oD Dřepy by měly být v pohodě, ty mívám na odpočinek, ovšem nevím, jak budou vypadat v zrcadle, možná z nich ještě bude pořádný záhul.. Kliky budou tvrdý oříšek, už proto, že jsem si předsevzala alespoň půlku z nich udělat bez pomoci kolen a co nejvíc k zemi, to samozřejmě pro spoustu lidí není problém, ale já mám místo bicepsů a tricepsů bláto :oD Výpady upřímě nesnáším a pulsování v nich nejvíc, ale halt to musí být, ten zadek se sám nezpevní, že jo :o))) Kettlebell je napsaný zvlášť, protože si nejsem jistá, jestli mi to záda dovolí, takže ho beru spíš jako případný bonus za odměnu (a je nutné před ním odstranit zrcadlo do bezpečné vzdálennosti). 30 vteřin jumping jacks v závorce je nepovinná položka, která se může nahradit jakýmkoli jiným odpočinkovým cardiem nebo úplně vynechat.

Pokud se ke mně budete chtít u zrcadla (i bez něj) někdo přidat, budu ráda :o) 

P.S. trvalo to jen deset minut, to ani nestojí za převlíkání, takže od kliků po kettlebell si to dáme (minimálně) dvakrát ;o)

 



Žádné komentáře:

Okomentovat