středa 22. července 2015

Týden před zrcadlem 2


První tři dny pilování formy odcvičeny :o) Nebyl to žádný extra vypalovač kalorií, na to je to moc málo kardia, ale vzhledem k tomu, jaké se udělalo vedro, je to možná dobře. Ale musím říct, že jsem byla docela překvapená.
Jednak mě překvapilo, jak mám namožené nohy, myslela jsem, že si dávám hodně lehký rozjezd a že to ani nepocítím. Taky mě překvapilo, že při pohledu z profilu mám u dřepů a výpadů docela hezké nohy - já vím, samochvála smrdí, ale když si vzpomenu, jaká jsem měla stehna před rokem a půl... :o))) 

Ale hlavně: čekala jsem, že až se uvidím v zrcadle, tak budu plakat hrůzou nad svojí příšernou formou a zjistila jsem, že vůbec nejsem takový flákač, jak jsem si o sobě myslela!! Při planku jsem víceméně rovně, i když jsem měla pocit, že určitě hrozně zvedám zadek. Při dřepech jdu níž, než jsem myslela, při výpadech se skoro dotýkám kolenem země a všude jsou pravé úhly, koukala jsem jak blázen. Jumping jacks dělám dostatečně doširoka a dokonce u high knees dávám kolena opravdu do úrovně pasu, to jsem čubrněla nejvíc, měla jsem pocit, že tak vysoko je ani zdaleka nezvedám.
No prostě co Vám mám říkat, jsem na sebe nezřízeně pyšná :oD Jediné, o čem jsem nadále přesvědčená, že dělám špatně, jsou kliky. Zrcadlo sice hrubou chybu neodhalilo, ale určitě je dělám špatně, jinak není možné, že bych je po takové době pořád neuměla :oP

Další tři dny (neděli si nechávám volnou) budou podobné jako první tři, žádná velká náročnost, stejně bude pořád horko, a všechno pomalu a pečlivě :o)

4. - 6.DEN 

30 vteřin jumping jacks, 30 vteřin high knees, 30 vteřin butt kicks
krátké protažení

20x spider lounge - plank
20x spider lounge - downward dog
30x basic crunch
 30x squat jack
10x push up
10x lounge kick levá, 10x pravá 
30x reverse crunch
30x touch the floor jack

30x kettlebell swing

protažení

 A zase si tu hlavní část dám(e) dvakrát :o)

Nemám takovéty hezké krátké .gify se cviky, ale pokusím se je alespoň popsat.. 
Spider lounge je to, že si z pozice plank/downward dog jednu nohu umístíme půvabně pokrčenou někam do úrovně ramene až ucha, celým chodidlem na zem a pak jí zas vrátíme. 
Squat jack říkám cviku, kdy se dělá jumping jack, ale místo obyčejného rozkročení je široký dřep, ruce u toho jdou obráceně než normálně, takže když jsou nohy u sebe, tak jsou ruce nahoře a v dřepu se rozpaží.
Lounge kick znamená výpad dozadu, při návratu do stoje 'pracující' noha udělá kop dopředu.
Touch the floor jack je stejný jako squat jack, ale ruce se dotknou země.
Ufff... měla bych vážně nějaké ty obrázky vyrobit nebo postahovat, takhle napsané to vypadá děsně blbě :oD

Tak sportu zdar, a přidejte se, je to docela fajn ;o)

Dodatečná změna: oba spider lounge místo 30x pouze 20x.. ne, že by to bylo až tak náročné a neucvičitelné, ale je to prostě strašně dlouhé a pomalé a tím i nudné, a když se nudím, tak zrychluju a začnu se flákat a celé cvičení tím ztrácí smysl... Brzo možná přijdou ke zkráení i ty squat jacky, nějak mě z nich bolí nohy :oP


  

Žádné komentáře:

Okomentovat