pondělí 16. března 2015

Dnešní cvičení

Pořád mě bolí rameno, takže jsem nevěděla, čím začít,navíc se nechci hned předřít ;o) Takže jsem si na youtube pustila svoje oblíbené video z Ballerina Body Series. Vždycky se mi hrozně líbil balet a tanec všeobecně, jenže na něj nemám absolutně vůbec žádný talent. Ale aspoň si občas takhle sama doma zahraju na baletku :o)

Dneska jsem tedy chtěla něco, u čeho nezatížím ruce a extra moc se nezadýchám, protože jsem po viróze. a Vyšlo mi z toho tohle:


Možná to nevypadá nijak moc náročně, ale zdání klame ;o) Znovu mě překvapilo, jak jsem se u toho zpotila a dokonce i trochu zadýchala. Zato mě nepřekvapilo, jak dostaly zabrat nohy, zvlášť lýtka, je jedno, kolikrát jsem to zkoušela, pokaždé mám pocit, že mi shoří všechny svaly v nohou, a to rozhodně necvičím v takovém rozsahu, jak bych měla (protože ho prostě nemám).
A abych to přeci jen tolik neodflákla, tak jsem zkusila i tohle:


O tohle cvičení jsem se pokusila poprvé a určitě ne naposled. Připadala jsem si asi tak elegantně jako rozbitý budík, ale byla to zábava :o)
Schválně si zkuste taky někdy trochu 'zabaletit' a dejte vědět, jak to šlo ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat