čtvrtek 19. března 2015

Hurááá!! JARO!!!

Zima je moje nejmíň oblíbené roční období, nemám ráda chladno a nemám ráda tmu. A když je navíc skoro bez sněhu i bez mrazu jako letos, tak mě vyloženě nebaví. O to víc se těším, až přijde jaro, ne to kalendářní, ale opravdické jarní jaro. Sice je ještě pořád chladno, ale sluníčko se snaží seč může, sněženky vylézají, krokusy vylézají, bledulky vylézají, mouchy vylézají, stromy nasazují pupeny a hlavně, hlavně je světlo od rána až do večera :o)

Miluju pocit, když na jaře vyjdu na zahrádku a ono to tam najednou voní úplně jinak než v zimě, miluju, když si po dlouhé době vezmu nízké boty a cítím vzduch kolem kotníků a když si poprvé vezmu tenčí mikinu a bundu a připadám si tak nějak lehce a volně. Taky jsem nadšená, když se díky oteplení zkrátí oblékání dětí o deset minut :oD
Na jaře se taky mnohem líp a radostněji chodí ven. Takže jsme s dětmi provedli inventuru zahrady a začali zase konečně chodit na hřiště, kam se v zimě vydáme jen sporadicky. Včera bylo nádherně, na hřišti byly spousty dětí, v pískovišti nasypaný nový písek, houpačky se houpou, kolotoč točí, klouzačka klouzá, prostě parádní odpoledne :o)
Je zkrátka JARO a já mám strašlivou radost :o)))
Někdo dělá bábovky, někdo ochutnává písek..


Bublinky (nejsou moc vidět)

Krokus vylézá :o)
V zimní zahradě kvetou stromky dřív a nádherně voní





Žádné komentáře:

Okomentovat