pondělí 18. května 2015

Cardio Challenge po chřipce? Horor!

Nedá mi to a musím se svěřit, jak jsem si připadala po těch čtrnácti dnech znovu se Shaunem. Ve čtvrtek a v pátek jsem si protáhla (a neskutečně namohla) svaly a provětrala plíce s Bobem a Tonym a byla jsem totálně hotová. V sobotu jsem si pustila Pulse z Max:30, aby se mi líp vracelo a bylo to v pohodě, ovšem Pulse je odpočinkové cvičení...


Dnes jsem tedy zase zkusila Cardio Challenge a nestačila jsem se divit. Byla jsem na placku už po TŘECH minutách!! Ani warm up jsem nezvládla celý!!! Když jsem začala cvičit po několikaměsíční pauze, tak jsem vydržela víc, než teď po čtrnácti dnech. A nebylo to jen v tom, že mi nestačil dech a spouštěla se mi rýma, ale nějak jsem se u toho tak jako bortila, nebo jak to říct.. Ze zvyku jsem naskočila do Shaunova tempa a najednou koukám, že mi jdou nohy šejdrem, záda kulatá, plank zprohýbaný.. prostě hrůza hrůzoucí. Musela jsem jet strašně pomaličku a soustředěně, cítila jsem všechny svaly a popravdě jsem byla docela ráda, když jsem někdy v půlce musela jít na záchod :o)
Zkrátka a dobře, byl to šok (nejspíš větší pro mysl než pro tělo). Fakt mě dostalo, jak se mnou blbá chřipka zamávala.
Na konci ale Shaun říkal
, že je na mě pyšný a má mě rád :oD To člověka vždycky potěší ;o)
Tak sportu zdar :o)))

Žádné komentáře:

Okomentovat