úterý 5. května 2015

Experiment Max:30 dočasně přerušen :o(


Tak jsem se radovala, že už mi to začíná jít, že už nepadám po pár minutách na tlamu, dokonce jsem měla pocit, že mi není oblečení tak těsné a teď tohle. Hnusná, pitomá, nechutná, protivná viróza :o/
Loni, když jsem začala cvičit, tak jsem se radovala, že dokud cvičím, tak všechny rýmy, nastuzení a podobné věci vyskáču a jsem pořád zdravá jako řípa, ale na tenhle bacil to holt nestačilo..

Dcerka zase něco přitáhla ze školky a je to teda mazec, žádná třídenní virózka, ale 'poctivá' chřipajzna, první lehla Bětuška už ve čtvrtek večer s horečkou a ještě teď (v úterý) má přes 38°C, v sobotu jsem padla já, v noci na neděli Pavlínka a v něděli odpoledne Liduška. Jediné štěstí, že bydlíme u rodičů a maminka mi pomáhá (dokonce kvůli mě odložili cestu na chatu), protože sama bych asi s horečkama péči o tři nemocná mrňata nedala..
Pokud jde o cvičení, naposledy jsem dělala páteční, v sobotu jsem si netroufla ani na v podstatě odpočinkový Pulse. Původně jsem myslela, že zas naskočím příští týden, ale teď to vypadá na delší odklad, myslím, že příští týden budu ráda, když zvládnu jógu pro nemocné od Adriene. Nejenže nezvládnu udýchat jakýkoli náročnější pohyb, ale příšerně mě bolí klouby a svaly, navíc mám pocit, že mi tiše a nenápadně mizí svalová hmota - je mi blbě a skoro nejím :o(
Tak držte palce, ať to přežijeme
bez následků :o) A jestli máte zkušenosti se cvičením po chřipce, tak uvítám jakékoli tipy ;o)

2 komentáře:

  1. Jej, to jste si teda udělaly týden :( Malá u nás to samé... tři dny skoro 40 a nechtělo to dolů, pak to začlo konečně klesat a o dost. Dejte se do pořádku, Shaun počká, fyzičku pak rychle doženeš, uvidíš, že pak budeš mít naopak síly až až ... tělo si odpočine a pak pojede jak tajfun. Odpočívej, dej tělíčku co největší prostor pro zotavení. A děvčátka ať maj ty horečky a potíže co nejrychleji za sebou taky.

    JInak po chřipce bych hned na Shauna nešla. Ale pomalinku trénink od tréninku přidávala. Ne proto, že bys to nedala, ale nebude to pro tělo takový šok ;) Já vím, že je to těžké z hlediska psychiky, ale vydrž to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, jsem v tomhle hrozná, jak je daný plán cvičení a nemůžu ho dodržet, tak mě to strašně znervózňuje :o))) ale je mi jasné, že to holt nepůjde.. teď mi přijde skoro nemožné, že před pár dny jsem dělala tuck jumps a burpees :o)

      Vymazat