čtvrtek 14. května 2015

Už se chystám...


Chřipka je víceméně pryč, po týdnu horeček už všichni jenom tak dokašláváme, děti jsou jak z divokých vajec, nudí se a zahrada jim začíná být malá. A přiznám se, že už to se mnou taky šije :o) Víte, jak třeba psi začnou být neklidní, když se blíží čas procházky nebo příchod páníčka? Tak já v době, kdy cvičívám, začala pošilhávat po botách a kraťasech (nechybělo moc, a začla bych je očichávat a kňučet).

Říkala jsem si 'nebuď cvok, máš kašel, podrážěný žaludek, to nedáš...' ale dneska už jsem fakt nevydržela a prostě jsem si MUSELA zacvičit. Vlastně mě i docela potěšilo, že mi to tak chybí, bála jsem se, že se budu muset do cvičení nutit. Ale nebyla bych to já, abych to zas nepřepískla :oP Slibovala jsem si, že začnu jógou, nebo něčím oddychovým. Místo toho jsem si na youtube pustila Boba Harpera Core WOD #1, měla jsem pocit, že když tam nejsou skoky, tak to je v pohodě :oD Bylo to jen nějakých deset minut, ale zpocená jsem byla jak dveře od chlíva a STRAŠNĚ mě teď bolí nohy. A nějak mi ruplo v hlavě, nebo co, když jsem přežila Boba, pustila jsem si ještě AB ripper z P90X od Tonyho Hortona. Toho jsem si stáhla, když jsem byla nemocná a byla jsem na něj hrozně natěšená - předtím jsem podle něj nikdy necvičila a zvedavost zvítězila, musela jsem si ho zkusit. Mno, moc dobrý výkon to ode mě nebyl - nohy jsem měla unavené od Boba a začal mě chytat kašel.
Ale je mi jasné, že zítra si zas místo oddychového cvičení pustím něco, u čeho si zablbnu :o) A příští týden se vrátím k Max:30, už se mi po Shaunovi stýská ;o)
Pokud jde o výživu, rozhodla jsem se vyzkoušet proteinové koktejly. Zatím jsem vypila jeden a musím říct, že do dalšího se budu muset hodně nutit.. Je to tak nechutně přeslazené, že je to i na mě, sladkomila, moc. Fuj!

Až tuhle krabici spotřebuju, rozhodně si najdu něco naprosto a úplně bez příchuti.

2 komentáře:

  1. Ahojky :) Tak už laškuješ jo? :))) Já vím chybí to. A co máš za protein, jestli můžu vědět ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, s Bobem se dobře laškuje, on se tak mile usmívá :oD Mám Whey Core od Nutrend, koupila jsem si mix příchutí na ochutnání, zatím jsem zkusila pistácii a dneska příchuť sušenek a obojí chutnalo přibližně stejně.. hrozně sladké, fakt mám problém tu deci a půl vypít

      Vymazat