pondělí 15. června 2015

Nová hračka


Měla jsem před pár dny narozky, takže se mi sešlo pár nových blbinek na hraní. Jednou z nich je tahle nádherná, blýskavá obruč hula hoop. Musím se s ní pochlubit, a hlavně se musím pochlubit jak mi to s ní (ne)jde.

Naposledy jsem zkoušela točit obručí když mi bylo asi tak deset let (spíš míň) a to se jako praxe v podstatě nedá počítat, že jo. Takže začínám od začátku a řeknu vám, je to docela sranda :oD Ne, že by mi to vůbec ani trochu nešlo, ale k ladnosti to má hodně daleko, občas se zapomínám nadechovat a podezřele často je obruč na zemi místo na mě :oP
Původně jsem počítala s tím, že se trošku pocvičím (aby to tak nepadalo) a pak si vždycky po cvičení na pár minut zakroužím, abych si protáhla záda a zplacatila břicho. Ovšem včera hned napoprvé jsem vydržela blbnout asi dvě hodiny a dneska jsem zjistila, že mám obří modřinu na boku a v pase, otlučená žebra a naražený kotník (párkrát mi na něj mrcha spadla). Tak už mám aspoň ponaučení, že ani s obručí se to nemá přehánět :oD Příště mi bude stačit těch původně plánovaných pár minut ;o)
Ovšem obruč je to krásná. Je z Hoopmanie, průměr 95cm, má blýskavý stříbrný a fialový proužek a černý a růžový protismykový a mám jí ráda, i když mi udělala modřiny :o))) Na cedulce u ní bylo napsáno: Kroužíme, krásníme! a já se těším, jak budu děsně moc krásná ;o)

Dětem se samozřejmě taky moc líbí ;o)

4 komentáře:

  1. To je báječná věc :D To jsem také podnikala, když mi bylo devět, deset a hrozně by mne zajímalo, zda bych s tím uměla i dnes :) Snad se takové věci nezapomínají :D
    Každopádně, dodatečně, přeji vše nejlepší k narozeninám :)) Hodně štěstí, zdravíčka, lásky, zdravé děti a vůbec celou rodinu. A ať se brzy zahojí modřiny :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju velmi velice :o) řekla bych, že ta základní schopnost kroužit mi od těch deseti let zůstala, stačí to trochu oprášit ;o) ty omláceniny byly zrada, kdo by to taky čekal od tak pěkně barevného plastového kola :oD

      Vymazat
    2. :) ono se to asi nezdá, ale on je to zřejmě tvrdý materiál, jen jsme to jako děti nevnímaly :)) A ještě jsem chtěla říct, že ti to na fotce moc sluší :)

      Vymazat
    3. žjůva, děkuju :o) mám zeštíhlující zrcadlo ;o) je pravda, že jako dítě jsem měla věčně odřená kolena a lokty, samá modřina, skřípnuté prsty... teď, když si odřu koleno, tak týden kulhám a připadám si strašlivě zraněně :oD

      Vymazat