úterý 15. září 2015

V kabelce...


Jedno z dětí mi polilo tašku mlékem, takže aby nesmrděla, musela do pračky. Když jsem obsah vychrstla na denní světlo, řeknu Vám, že mě hanba lískala, když jsem tu hromadu uviděla. Takových zbytečností, blbin a zátěže navíc! Vzpomněla jsem si, že na několika blozích (..blogách?) už holky obsah kabelek probíraly, tak se přidávám do seriálu, možná mě to nakopne, abych si udělala v tašce pořádek.. aspoň trochu :o)
Poslední dobou, no vlastně už nejmíň pět let, nosím povětšinou tuhle sportovní tašku křížem přes rameno - kvůli dětem, samozřejmě, je to praktičtější než krásná elegantní kabelčička, která pořád padá z ramene a navíc se nedá pořádně vyčistit, když na ní cákne šťáva/mléko/zmrzlina/proslintané drobky.
No a taky má takováhle taška tu (ne)výhodu, že toho do ní hodně vejde. A když se hodně vejde, tak proč toho hodně nenosit? :o) Pamatuju si, jak maminka vyprávěla, že kolegové v práci jinému kolegovi z legrace ukryli na dno aktovky malou cihlu, a údajně si jí nevšiml několik týdnů. Tak daleko jsem to naštěstí nedopracovala, ale i tak mám občas problém prohrabat se až na dno :oP
Tákže, směle do toho, nafotila jsem teda jen opravdu stálé obyvatele, přechodně samozřejmě přidávám další krámy, jako jsou dětské sluneční brýle, kloboučky, pití, svačina, nákupy, plínky, hračky.... Taky chybí klíče, protože se mi pro ně nechtělo jít dvě patra :o)
Hromada..

Gumičky do vlasů pro mě a pro holky, sponečky - množství a složení se průběžně obměňuje :o) a náramky 'ztracenky' s telefonními čísly na tátu a mámu, pro případ, že pojedeme někam, kde se bojím, že se mi děti ztratí.

Svinovací metr - zvyk z doby, kdy jsme rekonstruovali a v nábytku a stavebninách jsme byli pečení vaření, taky má na konci malinké magnetky a už se to někdy hodilo na lovení zapadlých šroubků a tak, baterka (+ještě jedna na klíčích), bývala ještě jedna větší, ale rozbila se, švýcarský nožík - hlavně kvůli nůžkám, a ta podivná tužka není tužka, ale skládací šroubovák z Oriflame s výměnnými nástavci a světýlkem (kdyby mi dvě baterky nestačily, žejo).

Brýle na dálku - ty holt občas potřebuju, ty tam být musí, brýle proti slunci - z neznámých důvodů sedí v kabelce i v zimě, když není sluníčko, ale už je tak nosím přes devět let, tak tam asi přirostly :oD a několik vlhčených ubrousků na čištění brýlí (a displeje telefonu a tak)

Telefon (jasňačka, ten chybí v dnešní době málokomu), peněženka s žetonem do nákupních vozíků, doklady a diář, malý bloček s propiskou (až tak moc do něj nepíšu, ale když děti kňourají nudou, tak je kreslení na chvilku umlčí), vlhčené uborousky na upatlané ručičky, kapesníky (většinou víc balíčků), srolovaná nákupní taška a jedny tenké ponožky.

Zubní níť, žvýkačky (starodávné, ztvrdlé, žužlám je málokdy), bonbóny proti kašli (v době nachazení jich bývá víc), lesk na rty s melounovou příchutí (včera mi ho nejmenší většinu snědla, potvora), býval i balzám na rty, ale kdo ví, kam se ztratil, a samozřejmě náplasti s obrázkama - co dodat, tři děti, co sebou každou chvíli říznou :oD
Tak jsem nafotila, tašku vyprala a usušila a samozřejmě nastrkala celou hromadu zpátky :oD Nějak jsem nedokázala nic vytřídit. Ono se to vlastně všechno hodí, že jo ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat