úterý 28. dubna 2015

Tabata strength a dva týdny s Max:30

Hurá hurá! Mám za sebou dva týdny, což je čtvrtina celého programu. A popravdě toho mám plné kecky :oD Dneska taky workout tabata power, který byl první dva týdny, nahradil tabata strength.
A jakže to dopadlo po prvních čtrnácti dnech? Zhubla jsem.... chvilka napětí... DVA CENTIMETRY v pase!!! Jinak nic. Taková fuška a výsledek tohle??? No, lepší než drátem do oka, ale doufala jsem v něco víc. Když jsem naviděla úbytek na váze, říkala jsem si, že se nic neděje, prostě se tuk nahrazuje svaly, ale že ani ty centimetry, to mě zklamalo :o( Nicméně musím uznat, že se mi alespoň o trošilinku zvedla fitness level - projevuje se to tak, že ta chvíle 'max out', tedy totální odpadnutí, nastává o něco (někdy i o dost) později, než na začátku :o) Navíc se musím přiznat a zastydět se, protože zatímco cvičení vzorně dodržuju, jídelníček mi zoufale ujíždí. Pár dní se držím a pak vyluxuju čokoládu, dortík nebo něco podobného... Ale slibuju, že se budu snažit víc a na konci snad budou i nějaké hezké srovnávací fotky 'před' a 'po' :o)
A teď ještě zmínka o Tabata Strength. Za sebe můžu říct, že je náročnější než Tabata Power. Jak jsem se bála, byla mnohem víc na ruce a ty já mám strašně slabé, takže jsem hodně hodně zjednodušovala a odpočívala a ramena mě teď stejně bolí jak blázen. Poměrně nepříjemné překvapení bylo to, že na časomíře sice byly vyznačené pauzy, ale water break byla pouze po zahřívacím kole a místo ostatních napájecích přestávek byl zařazen 'odpočinkový' cvik, což byly high knees, obměny jumping jacku či mummy kicks (které jsem ještě nedávno považovala za náročné cardio). Připadalo mi to, jako kdyby Shaun tu očekávanou sklenici s vodou urval přímo od pusy :oD Ale přežila jsem a to je hlavní.
Takže sportu zdar! A já si jdu namasírovat svaly.....

1 komentář:

  1. Díky moc za info. Jaké je vhodné oblečení na tabatu? Líbí se mi tady, ale určitě si ráda nechám poradit. Děkuji

    OdpovědětVymazat