neděle 19. dubna 2015

Max: 30 Pulse







Pět dní byl záhul, šestý se téměř odpočívá :o)
Tento víkend děláme novou podlahu v obýváku, kde normálně cvičívám, a protože včera nebyl čas, přesunula jsem si sobotní cvičení až na neděli. Jak už to tak bývá, když si člověk naplánuje, že v sobotu všechno udělá, tak se zpozdí, co se dá, a ještě v neděli večer není hotovo :oP Takže jednak nemám na cvičení místo, jednak na něj nemám věci. Umístila jsem se tedy do ložnice, vymezila prostor mezi postelí, postýlkou a nějakými krámy a aspoň jsem si zkusila Pulse, abych měla první týden komplet. Bez bot (naštěstí se v Pulse neskáče, tak jsem to přežila), bez sporttesteru, takže nevím, kolik jsem spálila, ale asi ne moc, bylo to docela oddychové. Malá na mě házela hračky, abych se nenudila, nohama i rukama jsem narážela, a lepily se na mě piliny, které sice měly být v jiné místnosti, ale holt vlezou všude.
Ale jinak mám vcelku pozitivní dojmy, po týdnu funění jsem si oddychla, ale i tak jsem se trochu zpotila a docela dost jsem cítila svaly. A zítra (snad už na nové podlaze) hurá na další týden.
Sportu zdar :o)))

Žádné komentáře:

Okomentovat