pondělí 20. dubna 2015

Max:30 Ab Attack:10


Abych měla Max:30 kompletní, stáhla jsem si ještě navíc cvičení na břišní svaly, bohužel se mi podařilo najít jen Ab Attack:10, ale mám pocit, že to pro mě bude až dost.
Jde o cvičení na zemi, většinou se střídají cviky v C-sit a plank pose a dalo mi to děsně zabrat. Kupodivu mě z toho nejvíc bolely nohy. Možná, že samo o sobě by tak hrozné nebylo, ale po Cardio Challenge už jsem byla dost unavená a udýchaná, takže i samotná plank pose byla děs a hrůza :oD Nicméně to bylo dalších deset minut cvičení, další spálené kalorie a doufám, že se to i patřičně podepíše na mojí postavě ;o)
Jen mám trochu problém s novou podlahou, dřív jsem cvičila na koberci, teď je tu plovoučka a jak se mi potí dlaně, tak při každém burpee málem skončím na nose :oD tohle budu muset ještě doladit....

Žádné komentáře:

Okomentovat