středa 15. dubna 2015

Max:30 Sweat Intervals


Další den, další workout. Tentokrát jsem si na vlastní kůži vyzkoušela Sweat Intervals a můžu s klidem říct, že název nelže.
Pot mi tekl všude proudem, v očích mě to pálí, do nosu mi nateklo, vlasy mám mokré až do konečků a to je mám do pasu. Asi za to částečně může i to, že mám po předchozích dvou dnech namožené všechno, co být namožené může :oP Poprvé jsem dnes odpadla už během warm up, někdy kolem čtvrté minuty a tep se zase držel většinou mezi 95 a 105% maximální tepové frekvence - o nějaké fit zóně si můžu nechat jenom zdát :oD
Menším zádrhelem bylo taky to, že jsem dělala k obědu bramborové placky a snědla jsem jich víc, než zdrávo, takže se mi chvílemi doslova dělalo špatně.. na svojí obranu musím říct, že byly fakt dobré...
Hodně jsem odpadávala, hodně jsem zpomalovala a občas jsem přecházela na zjednodušenou verzi, ale i tak mi sporttester nahlásil veleúspěšných 387 cal a to už stojí za propocené oblečení ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat