úterý 14. dubna 2015

Max:30 Tabata Power


Druhé cvičení v Max:30 je Tabata Power. Včera jsem byla zvědavá, jestli to dneska bude horší.. a bylo :oD
Tabata mi vždycky připadalo jako dobrý styl cvičení, náročné, ale zvládnutelné.. jenže to jsem si sestavovala workouty sama a pud sebezáchovy mi nedovolil dorazit se něčím, co mi vůbec nejde :o) Zato Shaunovi T je evidentně úplně jedno, že nemám ráda lounges, že obyč kliky jsou maximum, co zvládnu na rukách a power jumps budu rozdýchávat ještě tři hodiny a naprosto bezohledně jich tam nasázel víc, než kolik bych normálně udělala za celý měsíc :oP A můj 'max-out' okamžik nastal už někdy po šesti minutách.
Klepou se mi nohy, ruce, záda a nejspíš i uši, a už teď se bojím čtvrtka, kdy se Tabata Power opakuje. Ale mám samozřejmě i takový ten hřejivý pocit pýchy, že jsem to zvládla (víceméně) docvičit až do konce a hlavně mě těší pohled na sporttester, který vypočítal 329 cal za 37 minut cvičení (i s protažením). Mimochodem včera to bylo přes 360 cal a z toho jsem chrochtala blahem :o)))

Žádné komentáře:

Okomentovat